Intrebari Frecvente Hosting

Emailurile trimise nu ajung la destinatie  Tipareste

In cazul in care trimiteti mesaje email folosind un client de email sau webmail-ul, mesajele par ca s-au trimis insa destinatarii acestora spun ca nu au ajuns, faceti urmatoarea verificare:

verificati daca IP-ul pe care il aveti de la providerul Dvs de Internet se afla in vreun Blacklist: vizitati adresa: http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx, introduceti IP-ul Dvs in casuta si faceti click pe butonul "BlackList Check". Verificarea se va face in circa 150 de liste negre cu IP-uri.

Daca nu va stiti adresa IP (cea reala cu care iesiti in internet), puteti verifica la adresa: http://www.whatismyip.com/, dupa accesarea acestui link vi se va afisa textul: "Your IP Address Is: xx.xx.xx.xx" ce va contine adresa dvs IP in loc de xx.xx.xx.xx

Daca IP-ul dvs se afla intr-un blacklist, atunci va rugam sa contactati providerul de internet (el este de obicei cel care va aloca acea adresa IP) si solicitati inlocuirea adresei care este in blacklist cu una "curata".

Informatii Utile: megahost.ro face verificari in blacklist-urile de la SpamCop si SpamHaus-ZEN pe toate servere de hosting.

Definitie BlackList.

Acest articol v-a fost de folos?

Cititi si

Eroare Outlook 503 valid RCPT command must precede DATA
Daca intalniti eroarea respectiva, de cele mai multe ori inseamna ca Outlook are o setare gresita...
Cum citesc online emailurile primite
Prin Webmail: Interfata Web folosita pentru verificarea mesajelor email prin intermediul unui web...
Blocare Mesaje Email
O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce...
Configurare corecta email pe Samsung / Android
In acest tutorial vom configura in mod corect un telefon Samsung sau care ruleaza un sistem de...
Nu pot trimite mesaje din Outlook
In ultimul timp, primim tot mai multe reclamatii de la clienti care au ca provideri de internet...