Intrebari Frecvente Hosting

Eroare 451, eroare 503, nu pot trimite mailuri

Daca va aflati in situatia in care nu mai puteti trimite mailuri, dar totusi puteti primi, si mai ales daca vi se afiseaza eroare 451 ("The message that you sent has been delayed.  The reason for the delay: 451 Temporary local problem - please try later") sau eroare 503 ("503 valid RCPT command must precede DATA"), inseamna ca este nevoie sa faceti o mica modificare in configurarea programului de e-mail pentru a elimina aceste erori.

 

Mergeti in setarile clientului de mail si verificati daca My outgoing server (SMTP) requires authentication (sau My server requires authentication) este bifat. In caz contrar, acesta trebuie bifat.

 

Va vom arata cum se face pentru fiecare client de mail in parte:

 

Outlook 2002, 2003

1) Duceti-va la Tools > Email Accounts.

2) Selectati View or change existing email accounts si dati click pe Next.

3) Selectati contul de mail si dati click pe Change.

4) Dati click pe More Settings.

5) Megeti la tab-ul Outgoing Server si bifati My outgoing server (SMTP) requires authentication.

6) Selectati Use same settings as my incoming mail server si click pe OK.

7) Dati click pe Next si apoi click pe Finish pentru a confirma modificarile si pentru a reveni la Outlook.

8) Inchideti Outlook pentru cateva secunde si apoi reporniti-l.

 

Outlook 2007

1) Duceti-va la Tools > Account Settings.

2) Selectati contul de mail si dati click pe Change.

3) Dati click pe More Settings.

4) Duceti-va la tab-ul Outgoing Server si bifati My outgoing server (SMTP) requires authentication.

5) Selectati Use same settings as my incoming mail server si click pe OK.

6) Dati click pe Next si apoi click pe Finish pentru a confirma modificarile si pentru a reveni la Outlook.

7) Inchideti Outlook pentru cateva secunde si apoi reporniti-l.

 

Outlook 2010

1) Dati click pe butonul Office sau pe meniul File, click pe Account Settings, si apoi selectati Account Settings din meniu.

2) Selectati contul de mail si dati click pe Change.

3) Dati clic pe More Settings.

4) Duceti-va la tab-ul Outgoing Server si bifati My outgoing server (SMTP) requires authentication.

5) Selectati Use same settings as my incoming mail server si click pe OK.

6) Dati click pe Next, apoi click pe Finish pentru a confirma modificarile si pentru a reveni la Outlook.

7) Inchideti Outlook pentru cateva secunde si apoi reporniti-l.

 

Outlook Express

1) Duceti-va la Tools > Accounts.

2) Deschideti tab-ul Mail.

3) Selectati contul de mail si dati click pe Properties.

4) De la tab-ul Servers, sub Outgoing Mail Server, selectati My server requires authentication.

5) Dati click pe Settings, apoi selectati Use same settings as my incoming mail server.

6) Dati click pe OK pentru a salva modificarile (va trebui sa faceti acest lucru de doua ori), apoi dati click pe Close pentru a reveni la Outlook Express.

7) Inchideti Outlook pentru cateva secunde si apoi reporniti-l.

 

Netscape 6.x +

1) Duceti-va la Edit > Mail & Newsgroups Account Settings.

2) Duceti-va la Outgoing Server (SMTP) si selectati optiunea Use name and password.

3) Introduceti numele de utilizator in formatul adresei de mail (nume@numedomeniu.ro) si dati click pe OK.

4) De acum inainte vi se va cere parola adresei de mail atunci cānd incercati sa trimiteti un mesaj.

5) Daca doriti ca Netscape sa va tina minte parola, duceti-va la Edit > Preferences > Privacy & Security > Passwords, si selectati Remember Passwords.

 

Entourage V.X

1) Dati clik pe butonul Edit aferent contului de mail.

2) Sub Sending Mail, dati pe Click here for advanced sending options.

3) Selectati SMTP Server Requires Authentication, si apoi selectati Use same settings as receiving mail server.

4) Inchideti fereastra de optiuni, si dati click pe OK pentru a salva modificarile si a reveni la Entourage.

5) S-ar putea sa fie necesara o restartare a clientului de mail.

 

Mail pentru Mac OS X

1) Duceti-va la Mail > Preferences, selectati contul de mail si dati click pe Edit.

2) Din tab-ul Account Information, veti vedea o sectiune pentru outgoing mail server. Dati click pe Options, de sub outgoing mail server.

3) La Authentication, schimbati de la None la Password.

4) Introduceti numele de utilizator in formatul adresei de mail (nume@numedomeniu.ro) si introduceti parola aferenta acesteia.

5) Va trebui sa dati click pe OK de doua ori pentru a reveni la lista de conturi, apoi inchideti lista de conturi.

6) S-ar putea sa fie necesara o restartare a clientului de mail.

 

Eudora 4.x +

1) Duceti-va la Tools > Personalities pentru a deschide fereastra de personalitati.

2) Dati click-dreapta pe personalitatea dvs. si selectati Properties.

3) Sub SMTP server, selectati optiunea Authentication allowed.

Acest articol v-a fost de folos?

 Tipareste

Cititi si

Emailurile trimise ajung in bulk, spam, junk ?

Daca emailurile trimise de dvs catre Yahoo, Hotmail, Gmail, etc ajung in bulk, spam, junk, va...

Pot crea adrese de email pentru un domeniu addon

Da, in momentul in care creati adresa de email din cPanel-ul contului de hosting web, veti avea...

Auto-Response

Mesaj email trimis automat ca raspuns la fiecare mesaj primit pentru o anumita adresa de email....

Email Forwarding - Inaintare Email

Caracteristica ce permite ca emailurile trimise catre o anumita adresa de mail sa fie...

Cum creez un Cont de Email Nou

Logati-va in cPanel-ul contului dvs de hosting: 1. In sectiunea Mail faceti click pe iconul...