Intrebari Frecvente Hosting

Nu pot trimite mesaje din Outlook

In ultimul timp, primim tot mai multe reclamatii de la clienti care au ca provideri de internet RCS-RDS sau UPC in legatura cu probleme la folosirea clientilor de mail.

Multi din providerii de internet blocheaza accesul clientilor sai la porturile POP3 si SMTP ( 110 si 25 ).

Va rugam sa va asigurati ca providerul dvs de internet nu a blocat sau restrictionat accesul la porturile POP3 si SMTP, respectiv port 110 si port 25.

Am pus la dispozitia clientilor si portul 26 pentru SMTP (trimitere de mesaje), va rugam sa incercati sa va setati clientul de mail sa foloseasca portul 26 pentru SMTP.

In cazul in care dispuneti si de un provider alternativ de internet va rugam verificati daca de pe acea conexiune functioneaza mailul. In cazul in care functioneaza contactati de urgenta RCS-RDS si rugati-i sa va permita accesul la porturile POP3 si SMTP, eventual printr-un username si o parola sau printr-un IP sau adresa dedicata.

Serverele noastre de hosting web au un uptime de peste 99% si este foarte putin probabil (practic imposibil) ca serverul de mail sa nu functioneze!!! 

Acest articol v-a fost de folos?

 Tipareste

Cititi si

Configurare corecta email pe iPhone

In acest tutorial vom configura in mod corect un iPhone pentru a putea primi si trimite...

Emailurile trimise nu ajung la destinatie

In cazul in care trimiteti mesaje email folosind un client de email sau webmail-ul, mesajele par...

POP3

POP3 vine de la initialele Post Office Protocol 3 si reprezinta o metoda de a descarca mesaje...

Blocare Mesaje Email

O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce...

Mesaj de avertizare: The mailbox is almost full

Pentru remedierea acestei probleme exista 2 posibile solutii: - logati-va in cPanel si mariti...