Intrebari Frecvente Hosting

Nu pot trimite mesaje din Outlook

In ultimul timp, primim tot mai multe reclamatii de la clienti care au ca provideri de internet RCS-RDS sau UPC in legatura cu probleme la folosirea clientilor de mail.

Multi din providerii de internet blocheaza accesul clientilor sai la porturile POP3 si SMTP ( 110 si 25 ).

Va rugam sa va asigurati ca providerul dvs de internet nu a blocat sau restrictionat accesul la porturile POP3 si SMTP, respectiv port 110 si port 25.

Am pus la dispozitia clientilor si portul 26 pentru SMTP (trimitere de mesaje), va rugam sa incercati sa va setati clientul de mail sa foloseasca portul 26 pentru SMTP.

In cazul in care dispuneti si de un provider alternativ de internet va rugam verificati daca de pe acea conexiune functioneaza mailul. In cazul in care functioneaza contactati de urgenta RCS-RDS si rugati-i sa va permita accesul la porturile POP3 si SMTP, eventual printr-un username si o parola sau printr-un IP sau adresa dedicata.

Serverele noastre de hosting web au un uptime de peste 99% si este foarte putin probabil (practic imposibil) ca serverul de mail sa nu functioneze!!! 

Acest articol v-a fost de folos?

 Tipareste

Cititi si

Email Forwarding - Inaintare Email

Caracteristica ce permite ca emailurile trimise catre o anumita adresa de mail sa fie...

POP3

POP3 vine de la initialele Post Office Protocol 3 si reprezinta o metoda de a descarca mesaje...

Cum verificam daca ne putem conecta la serverul de mail (SMTP)?

Este necesar ca uneori sa efectuati o operatiune numita "TELNET", mai ales daca aveti probleme cu...

Schimbare Limba in RoundCube

Roundcube este o interfata prin care se poate accesa serviciul de mail de pe server si care este...

Eroare 451, eroare 503, nu pot trimite mailuri

Daca va aflati in situatia in care nu mai puteti trimite mailuri, dar totusi puteti primi, si mai...