Intrebari Frecvente Hosting

Nu pot trimite mesaje din Outlook  Tipareste

In ultimul timp, primim tot mai multe reclamatii de la clienti care au ca provideri de internet RCS-RDS sau UPC in legatura cu probleme la folosirea clientilor de mail.

Multi din providerii de internet blocheaza accesul clientilor sai la porturile POP3 si SMTP ( 110 si 25 ).

Va rugam sa va asigurati ca providerul dvs de internet nu a blocat sau restrictionat accesul la porturile POP3 si SMTP, respectiv port 110 si port 25.

Am pus la dispozitia clientilor si portul 26 pentru SMTP (trimitere de mesaje), va rugam sa incercati sa va setati clientul de mail sa foloseasca portul 26 pentru SMTP.

In cazul in care dispuneti si de un provider alternativ de internet va rugam verificati daca de pe acea conexiune functioneaza mailul. In cazul in care functioneaza contactati de urgenta RCS-RDS si rugati-i sa va permita accesul la porturile POP3 si SMTP, eventual printr-un username si o parola sau printr-un IP sau adresa dedicata.

Serverele noastre de hosting web au un uptime de peste 99% si este foarte putin probabil (practic imposibil) ca serverul de mail sa nu functioneze!!! 

Acest articol v-a fost de folos?

Cititi si

Cum citesc online emailurile primite
Prin Webmail: Interfata Web folosita pentru verificarea mesajelor email prin intermediul unui web...
Spam Assassin
Spam Assassin este un filtru de mail in cPanel care ajuta la controlul primirii de spam....
Email Forwarding - Inaintare Email
Caracteristica ce permite ca emailurile trimise catre o anumita adresa de mail sa fie...
Configurare Clienti Email - Outlook, Thunderbird, etc
Setari pentru clientii de email:- Username: adresa@domeniu.ro- Incoming Mail Server:...
Cum creez un Cont de Email Nou
Logati-va in cPanel-ul contului dvs de hosting: 1. In sectiunea Mail faceti click pe iconul...