Suportul tehnic sau asistența tehnică în găzduirea web se referă la acele servicii de depanare oferite clienților care întâmpină confruntă cu probleme sau au nevoie de îndrumare pentru serviciile de găzduire web deținute la megahost.ro.
Echipele de asistență tehnică pentru găzduire web ajută clienții în diverse moduri, inclusiv răspunzând la întrebări, diagnosticând probleme și oferind soluții.
Asistența este de obicei disponibilă prin mai multe metode, găsești mai jos toate metodele prin care megahost.ro ofera asistență tehnică pentru serviciile de web hosting oferite către clienții săi.
Metodele prin care poți solicita asistență tehnică de la megahost.ro
Autentifică-te în Secțiunea Clienți pentru a deschide un Tichet de Suport.
Alege Departamentul potrivit problemei tale prin click pe acesta și completează formularul.
Am pus la dispoziția clienților o pagină cu Întrebări Frecvente și răspunsuri la aceste întrebări.
Pentru o navigare ușoară, această secțiune a fost organizată pe capitole.
Am creat tutoriale video și animații despre cPanel, postate pe canalul de YouTube megahost.ro
În Tutoriale Video găsești clipuri care te ghidează la cele mai comune operațiuni din hosting.
Departamentul Tehnic: +40 733 377 977
Departamentul Comercial: +40 733 377 977
Orar: De Luni până Vineri între orele 09 si 17
Poți folosi WhatsApp pentru a ne trimite screenshot-uri sau detalii despre proleme tehnice.
Întrebări frecvente și raspunsurile la acestea
Mai jos sunt toate categoriile de întrebări frecvente, aici puteți găsi rapid răspunsuri la cele mai comune probleme întâlnite in domeniul găzdurii web