Compania de hosting britanica, Q3 Internet, a publicat vinerea trecuta un nou studiu care releva faptul ca 53% dintre companii nu au un motiv anume in spatele deciziei lor de a opta pentru anumit furnizor de web hosting.
Cercetarea, realizata de Redshift Research la cererea lui Q3 Internet, a fost facuta pe 164 de clienti din sectorul public, de retail, ospitalitate, divertisment si al serviciilor financiare, si a facut lumina asupra practicilor de cumparare ale organizatiilor de pe aceste piete.
Studiul arata ca, in timp ce 20% dintre companii si-au gasit furnizorul de hosting prin intermediul cautarilor online (fapt ce explica de ce majoritatea companiilor de hosting se axeaza pe cuvinte cheie si SEO marketing), recomandarile verbale reprezinta in continuare modul prin care 27% dintre companii isi aleg un furnizor de web hosting. Conform sondajului, 16% au fost recomandate de catre un web designer, in timp ce 11% au fost recomandate de catre un coleg. Companiile de hosting ofera de obicei web designerilor o modalitate de a genera venituri suplimentare prin intermediul programelor de reseller hosting.
Conform sondajului, 89% dintre respondenti nu si-au schimbat furnizorul, in ciuda faptului ca doar 35% dintre respondenti pretind a fi pe deplin satisfactuti de serviciile companiei lor de web hosting. De asemenea, respondentii spun ca nu si-au schimbat furnizorul de teama sa nu piarda date sau sa se confrunte cu timpi de downtime sau din lipsa de timp.
Pentru respondentii care se gandesc sa-si schimbe furnizorul, 62% spun ca ar lua in considerare securitatea datelor, in timp ce 55% ar cauta furnizor cu customer service rapid, iar 26% ar tine cont de pretul serviciilor.
Datele stocate la nivel local reprezinta o alta problema in selectarea unui furnizor de web hosting. Astfel, 3 sferturi dintre respondenti spun ca datele stocate pe teritoriul Marii Britanii reprezinta un factor important in alegerea unei companii de hosting. Cu toate acestea, aproape jumatate sunt nesiguri daca datele lor sunt intr-adevar stocate in Marea Britanie. 5VPBDH5A8YAF