Experienta neplacuta www.cel.ro

In ultimul timp am cumparat unele produse electronice, atat personal cat si pentru firma de la www.cel.ro.

Nu comentam in acest post preturile de pe siteul lor ci doar despre modalitatea de a acorda asistenta atunci cand duci un produs la garantie sau cand trebuie sa returnezi unul.

Sa incep cu garantia: am achizitonat un laptop acum un an de la ei si dupa circa 11 luni a aparut o problema la placa de baza.

Din pacate factura si certificatul de garantie erau la contabil si contabilul plecat din tara.

I-am contactat atunci pe cei de la firma Corsar Group SRL (asa se numeau atunci parca, acum se numesc Corsar Online) si le-am spus ce problema am. Mi-au zis ca s-a schimbat firma intre timp si ca trebuie sa trimit un mail la o adresa de-a lor sa mi se caute factura. Am trimis mail si dupa o saptamana inca nu primisem un raspuns.

Dupa insistente telefonice am reusit sa ajung cu laptopul la service, mi s-a spus ca va dura circa 2 saptamani.

Dupa ce au trecut cele 2 saptamani am dat un mail la service (nu au numar de telefon acolo ci doar mail). Dupa inca 2-3 mailuri si inca 3-4 telefoane am reusit sa intru in posesia laptopului reparat ce-i drept.

Nu am sunat niciodata sa ii grabesc sa repare mai repede produsul sau sa solutioneze mai repede problema.

Lucram si noi cu clientii si stim ce inseamna, nu suntem absurzi sa cerem imposibilul. Dar este oare atat de greu sa ii spui clientului ca mai dureaza 2 saptamani sau 5 ore?

Am sunat doar sa ni se dea un termen aproximativ sau sa mi se confirme ca nu mi se poate da un termen. Ce am obtinut? Amanari, amanari, amanari. Am fost tratati cu spatele.

Iar azi mi se intampla din nou: vreau sa returnez niste memorii de server si mi se spune sa trimit un mail la adresa de reclamatii.
Nicio problema, am dat un mail pentru ca vreau sa stiu daca se pot schimba memoriile sau cumpar altele pentru ca trebuie sa avem serverul online in scurt timp.

Ce sa vezi, surpriza: sunt amanat din nou, sfatuit sa astept mail. Fapt pentru care asteptam ca niste copii cumninti sa ne raspunda cei de la www.cel.ro cand or avea ei chef.

Ce am dedus eu din experienta proprie? Cand cumperi de la www.cel.ro esti bun ca platesti suma ceruta insa cand ai nevoie de ajutor esti tratat ca ultimul om.

Drept urmare nu o sa mai cumpar niciodata de la www.cel.ro nimic, nici personal si nici pentru firma, nici daca ar avea reducere de 99%. Cred ca asta e politica multor firme din Romania, esti bun pana cand platesti, apoi esti carpa de sters pe jos.

Sa va fie rusine www.cel.ro !

2 Comments Experienta neplacuta www.cel.ro

  1. cel.ro livreaza produse deteriorate

    http://www.youtube.com/watch?v=Y1Ni7HqVE5I
    http://picasaweb.google.com/106095346639831673180/Foto1#
    http://picasaweb.google.com/106095346639831673180/FotoPac2#
    In data de 18.12.2010 am primit prin curier podusele comandate anterior pe site-ul http://www.cel.ro al firmei „corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010”,, printre care si un laptop ASUS cu pretul de 2644 lei. Din pacate decizia de a cumpara online mi-a adus numai neplaceri. Laptopul primit avea carcasa displayului sparta (o bucata mica din ea chiar a cazut cand am desfacut coletul) si, asa cum e normal, intr-o tara normala, am luat legatura cu firma „Corsar Online srl” in incercarea de a rezolva pe cale amiabila. Le-am scris in ziua primirii coletului dar acestia nu au facut decat sa ma duca cu vorba, la un moment dat, persoana care a preluat mesajul meu şi se „ocupa” de problema mea, făcând referire la firma producătore, a indicat o altă firmă, fapt ce demonstrează că nici măcar nu a încercat să vadă despre ce e vorba, doar răspundea la mesaje cum credea de cuviinţă, poate clientul se plictiseşte şi o lasă în pace.. O sa atasez corespondenta cu firma si fotografiile cu laptopul. Din fotografii o sa observati ca ambalajul interior, respectiv cofrajul dar si husa, prezintă o deteriorare mecanica, ca si cum ar fi fost strânsă cu ceva, evident nu cu mana ca nu se rupe astfel un laptop daca e strâns cu mana. Defecţiunea este o rupere mecanica si nu este urmarea unei loviri (scăpare sau izbire de un alt corp sau podea), cel mai probabil a fost deteriorat la ambalare de către producător. Este datoria lor să verifice produsele pe care le vând, practic dacă primeşti coletul desigilat e vina ta că nu ai observat, iar dacă e sigilat e tot vina ta că producătorul a pus altceva acolo.
    Vazand ca nu se poate rezolva amiabil am facut o sesizare la OPC (prin e-mail la reclamatii.bucuresti@opc.ro; reclamatii.iasi@opc.ro), sperand ca astfel o sa se rezolve si o sa primesc laptopul pentru care am platit, un laptop INTREG. Raspunsul acestora m-a uimit, nu au facut decat sa ia o declaratie de la reprezentantul firmei din care a tras concluzia ca produsul a fost livrat in ambalajul original, sigilat (pana aici e adevarat) si ca e vina mea ca nu am verificat si continutul cutiei. Ambalajul exterior era intact (am verificat) asa ca nu mi-am imaginat ca in cutie nu este ceea ce platesc. Curierul nu raspunde de continut, atata timp cat ambalajul este intact, aceasta este obligatia firmei care vinde. Cel mai probabil si ei au primit asa marfa, dar asta nu-i absolva de vina, legislatia in vigoare prevede clar: clientul se adreseaza firmei de la care a cumparat, urmand ca aceasta din urma sa-si recupereze dauna de la furnizori(producatori, importatori), deci e vina lor ca nu verifica si nu-si asuma raspunderea pentru ceea ce livrează, important e sa iasa banul.
    Concluzia inspectorului platit din bani publici este ca nu s-a putut dovedi ca produsul a fost livrat deteriorat, asta desi nu a vazut laptopul, si probabil nici la fotografiile trimise pe e-mail nu s-a uitat, raspunsul lor s-a bazat pe declaratia celor de la firma.
    Nu e normal ca intr-o tara cu pretentii europene oamenii sa fie inselati pe fata, iar institutiile statului sa „rezolve” problemele cetateanului cat mai comvenabil, fara sa cerceteze, ca nu cumva sa supere pe cineva, sa aiba de completat prea multe hartii sau sa iasa pe teren.
    Ar fi bine ca acesta sa fie un caz izolat, dar, din pacate nu e asa.

    Reply
  2. Bogdan

    Din pacate am ajuns sa citesc prea tarziu acest topic asa ca acum nu-mi ramane decat sa va impartasesc si voua experianta mea negativa cu teparii de la CEL.RO.Am comandat de la ei de vreo doua saptamani, un televizor led LG,ajunge comanda verific vizual ambalajul,totul ok asa ca platesc.Deschid produsul totul in regula dar cand bag televizorul in priza si-l pornesc tot ecranul spart dintr-un colt dar fara sa se vada nimic pe ecran cat nu a fost pornit,nici un semn de lovire pe rama,nimic.Solict sa returnez produsul si imi spun sa-i fac poze si sa le trimit.Zis si facut fac poze din toate unghiurile si le trimit,dupa ceva vreme imi spun sa le trimit televizorul inapoi,il trimit si ma anunta ca l-au primit si ca este intradevar spart ecranul si ca-l vor trimite in service sa-l evalueze aia.Din nou trece ceva vreme si ma anunta intr-un tarziu ca nu este defect de fabricatie si ca ma costa 1070 ron,televizorul costand 1100 ron.Vreau sa mentionez clar,pe televizor nu se vedea nici o urma de impact nicaieri,pe ecran nici o urma de fisura doar cand porneai televizorul se vedea ca este spart,spartura pornind de sub rama televizorului care dupa cum am tot spus nu avea nici o urma..Acum nu-mi ramane decat sa ma adresez protectiei consumatorului si sa astept(probabil cam un an)pana sa primesc banii inapoi.In concluzie fugiti cat vedeti cu ochii cand auziti de TEPARII de la CEL.RO

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *