Potrivit unui studiu publicat recent de furnizorul de software de marketing online CanIRank, numele de domenii formate din cuvinte cheie sau parti ale unor cuvinte cheie au un rank mai bun in clasamentul Google decat domeniile de branduri, si sunt capabile sa ramana mai mult timp in top, in ciuda modificarilor aduse anul trecut algoritmului de cautare Google.
Avantajele domeniilor formate din cuvinte cheie pareau ca au devenit neglijabile dupa modificarile aduse anul trecut algoritmului Google, care, printre alte modificari, acordau o importanta redusa cuvintelor cheie din denumirea domeniilor.
Studiul a folosit software-ul companiei de analiza concurentiala pentru a demonstra ca domeniile formate din cuvinte cheie inca ajuta la imbunatatirea ranking-ului in clasamentul Google. CanIRank a studiat peste 10.000 de adrese URL.
In studiul sau, CanIRank a definit domeniile formate din cuvinte cheie ca domenii care se potrivesc exact cu cuvantul cheie cautat sau cea mai mare parte a cuvantului cheie, iar domeniile de brand includ oricare alte domenii. De exemplu, megahost.ro este un domeniu care include o parte a cuvantului cheie “hosting”, in timp ce GoDaddy.com este un domeniu de brand.