Anul trecut, compania Automattic, cea care se afla in spatele WordPress.com, a avut un profit de 160 de milioane de dolari. Acum, compania intentioneaza sa investeasca o parte din bani in achizitionarea WooCommerce, o companie producatoare de instrumente pentru e-commerce.
Surse din anturajul Automattic spun ca aceasta va cheltui peste 30 de milioane de dolari in numerar si actiuni pentru a cumpara WooCommerce, care in prezent are 55 de angajati. CEO-ul Automattic, Matt Mullenweg, nu a dorit sa comenteze pretul de achizitie, dar a declarat ca aceasta este cea mai mare pe care a facut-o compania sa.
WooCommerce este un plugin care ajuta utilizatorii WordPress sa-si transforme site-urile in magazine online si concureaza cu alte plugin-uri asemanatoare, cum ar fi Shopify si Bigcommerce. Compania spune ca software-ul sau este folosit de peste 600.000 de site-uri din intreaga lume.
Ca si WordPress, versiunea de baza a software-ului este gratuita, dar WooCommerce taxeaza suplimentar pentru caracteristici extra. De anul viitor, Automattic poate implementa caracteristicile WooCommerce in abonamentele business pentru utilizatorii enterprise.