Scanner de siteuri web de la stopthehacker.com

Site-ul de securitate StopTheHacker (www.stopthehacker.com) a anuntat luni ca a primit o finantare de 1.1 milioane de dolari de la investitori publici si privati, inclusiv de la firma Runa Capital si de la Brian Nesmith, fost CEO al companiei Bluecoat.

Software-ul oferit de site-ul StopTheHacker scaneaza site-urile din afara firewall-ului, astfel incat utilizatorii nu trebuie sa instaleze software-ul. Algoritmii acestui soft pot detecta scripturi si coduri malitioase care nu au mai fost detectate inainte si poate indica linia de cod ce-ar trebui inlaturata din script, pentru a scapa de codul mailitios. In versiunile viitoare, StopTheHacker va fi capabil sa elimine in mod automat codul malitios, conform spuselor lui Peter Jensen, CEO al companiei.

Software-ul este creat in asa fel incat sa depisteze semnaturile codurilor malitioase mai ales in cazul codurilor injectate in scripturi Java sau PHP.

Furnizorii de servicii de hosting web pot integra produsul StopTheHacker in ofertele lor comerciale. O varianta ar fi aceea a revanzarii de produse marca StopTheHacker prin intermediul site-ului astfel obtinand o reducere a vanzarilor.

Softare-ul dispune de o platforma API foarte puternica care poate fi integrata in panourile de administrare oferite de furnizorii de servicii de hosting web pentru clientii lor. O alta varianta ar fi aceea de-a incorpora o versiune “white label” a software-ului care permite o flexibilitate sporita in termeni de functionalitate intre StopTheHacker si client.

Site-ul ofera de asemenea o evaluare gratuita a vulnerabilitatii. Aceasta oferta gratuita reprezinta un mod de-a transforma utilizatorii in potentiali clienti pentru ca atunci cand acestia stiu ca sunt vulnerabili, se vor intreba si daca sunt infectati, si atunci cu siguranta vor cauta o varianta prin care pot remedia aceasta problema.

Compania StopTheHacker oferta 2 variante de abonamente comerciale, unul cu plata lunara si altul cu plata anuala si de asemenea ofera si un abonament de test in care clientul poate beneficia de functionalitatea software-ului pentru o perioada limitata de timp, urmand ca apoi sa opteze pentru una din variantele comerciale in cazul in care doreste sa foloseasca in continuare serviciile companiei.