Miercuri dupa amiaza, site-ul si sistemul de ticketing al renumitului furnizor de software de facturare pentru industria de hosting, WHMCS, s-au confruntat cu probleme de functionare, potrivit unui mesaj de pe pagina de Facebook a companiei. Aceasta problema apare la mai putin de 4 luni de cand site-ul WHMCS.com a fost spart de hackeri.
Conform forumului WebHostingTalk, clientii WHMCS au raportat ca au probleme cu conectarea in zona de administrare si cu licentele.
“Ne confruntam in prezent cu o intrerupere din cauza unui atac DDOS, care este in curs de desfasurare in acest moment. Administratorii retelei noastre se ocupa chiar acum de aceasta problema, pentru a atenua efectele atacului. Sistemul de acordare a licentelor utilizat in WHMCS nu va fi afectat de aceasta intrerupere, in cazul in care este utilizat un cod de licenta local. Utilizam aceste coduri locale tocmai pentru a ne asigura ca aplicatia WHMCS nu va fi intrerupta in cazul in care site-ul nostru nu este online ” scrie intr-un mesaj postat miercuri seara pe forumul WebHostingTalk de Matt Pugh, CEO WHMCS.
Tot miercuri, si compania furnizoare de panou de control pentru hosting, cPanel, a avut de asemenea unele probleme de retea care au afectat timpii de raspuns la tichetele de suport, potrivit unui tweet al companiei.
Aceste probleme de retea par sa fi aparut dupa ce cPanel si WHMCS au oficializat un parteneriat cu scopul de integrare a tehnologiilor lor.
Se pare ca acest parteneriat a creat “presiuni suplimentare asupra sistemului de suport WHMCS aflat in vigoare”, potrivit unui mesaj postat joia trecuta pe blogul WHMCS, de Matt Pugh. Acesta spune ca are de gand sa profite de experienta si cunostintele cPanel si sa le aplice sistemului de suport WHMCS, in urmatoarele cateva luni.