1. Asistenta tehnica
Asa ceva nu trebuie sa lipseasca unei firme de hosting. Ai aici vorbim de asistenta tehnica reala, care sa iti raspunda la solicitari indiferent ca este 12 noaptea sau 5 dimineata. De asemenea, personalul care ofera acea asistenta tehnica trebuie sa fie unul calificat pentru ca degeaba iti raspunde la solicitare la 5 dimineata daca este depasit de problema. Cautati firme de hosting care sa ofere asistenta tehnica non-stop, indiferent daca este prin email, telefon, tichete sau live chat.
2. Control panel – panoul de control sau interfata de administrare a contului de hosting este extrem de importanta, vitala chiar. Cele mai comune sunt cPanel 11 (Linux) si H-Sphere (Windows) si va permit controlarea si administrarea unui cont de hosting chiar persoanelor cu experienta minima. Daca sunteti o astfel de persoana, este important sa cautati un cont de hosting care sa includa un panou de control, recomandat cPanel.
3. Baze de date – de obicei gasiti MS SQL (Windows) sau MySQL (Linux) si este important sa existe support pentru baze de date intr-un cont de hosting pentru ca sunt necesare in dezvoltarea si rularea celor mai multe aplicatii web, de exemplu blogurile sau magazinele online.
4. Backup – toate dispozitivele electronice, fie ca sunt telefoane mobile, servere, procesoare sau hard diskuri, au probleme cateodata, nu s-a construit inca deviceul perfect. De aceea este important ca firma de hosting unde aveti gazduit siteul sa ofere backup pentru cazurile in care sa zicem un hard disk de pe un server cedeaza si se pierd datele de pe el. In acest caz, prin intermediul unui soft de backup, vi se poate restaura contul de hosting foarte rapid.
Iata doar 4 caracteristici pe care trebuie sa le cautati la un plan de hosting insa sfatul nostru este sa folositi si logica atunci cand alegeti un provider de hosting.