Cele mai comune greseli in web hosting

1. Sa cadeti in capcana pretului

Desi multe companii ofera servicii de web hosting gratuit, cu toate acestea, cele mai multe dintre planurile de hosting gratuit nu ofera suficiente caracteristici de care aveti nevoie pentru site-ul dvs. si/sau compania de la care aveti hosting gratuit va obliga sa plasati anunturi pe site-ul dvs.

2. Sa lucrati cu un reseller neexperimentat

Hosting-ul prin intermediul unui reseller nu este un lucru rau. Cu toate acestea, trebuie sa-l examinati bine, deoarece uneori, un reseller poate fi bun la toate capitolele, mai putin atunci cand vine vorba de scripturi si servere dedicate.

3. Nu specificati in mod clar cerintele dvs.

Ca proprietar de site, ar trebui sa faceti o lista cu resursele de care site-ul dvs. are nevoie si sa o completati pe masura ce acesta creste. Astfel, va va fi mai usor atunci cand va trebui sa faceti upgrade la un serviciu mai complex de hosting.

4. Nu tineti cont de site-ul furnizorului de hosting

In cazul in care un furnizor de hosting nu poate sau nu vrea sa aloce timp pentru a-si pune la punct un site de informare pentru propria afacere, atunci cel mai probabil ca nu va fi prea preocupat nici de site-ul dvs.

5. Puneti toate site-urile pe acelasi cont de hosting

Daca administrati mai multe site-uri, poate vi s-ar parea o idee buna sa le puneti pe toate pe un singur cont de hosting. Astfel, puteti simplifica procesul de facturare si veti face o afacere mai buna. Dar nu este intotdeauna indicat sa faceti acest lucru. In cazul in care site-urile dvs. genereaza venituri si toate sunt interconectate, in cazul in care pica unul, atunci vor pica toate in acelasi timp, ceea ce este rau pentru afacerea dvs.

6. Nu aveti numarul de telefon al furnizorului dvs. de hosting

Multi dintre clientii de hosting sunt multumiti cu suportul prin e-mail, forum sau suport live. Dar atunci cand toate acestea devin indisponibile zile intregi, inclusiv site-ul furnizorului dvs. de hosting, va veti trezi ca nu aveti cum sa-l contactati deoarece nu stiti numarul sau de telefon.

7. Va bazati doar pe backup-urile furnizorului de hosting

Pastrati intotdeauna si propriile dvs. backup-uri, chiar daca si furnizorul de hosting face acelasi lucru. Se intampla destul de des ca site-ul unui client sa devina indisponibil pe termen nelimitat si sa nu poata sa-l mute la un alt furnizor de hosting deoarece nu a avut niciun backup la indemana.

8. Sunteti convins ca furnizorul de hosting utilizeaza cel mai recent software

Software-ul nou sau cele mai recente patch-uri sunt menite sa sporeasca securitatea site-ului dvs. Inainte de a achizitiona servicii de hosting, consultati-va cu furnizorul dvs. in privinta versiunilor de software folosite si cat de des face update la acestea.