cPanel cere feedback-ul clientilor pentru a-si imbunatati produsele

Clientii de hosting iau mai multi factori importanti in considerare atunci cand isi aleg aplicatiile web, indiferent daca acestea se refera la performanta, usurinta de utilizare, asistenta tehnica, sau caracteristicile globale ale produsului.

Acum, cPanel vrea sa stie exact care sunt factorii pe care ii considerati cei mai importanti atunci cand utilizati aplicatia dvs preferata – in scopul de a putea satisface mai bine nevoile dvs.

“cPanel este foarte interesat de feedback-ul dvs. Ne-am dori sa alocati doar 2 minute pentru a completa un chestionar cu privire la optiunile disponibile in prezent”, a declarat compania printr-un e-mail.

Chestionarul este orientat catre furnizorii de hosting, administratorii de sistem, reselleri si proprietarii de site-uri. “Va rugam sa fiti cat mai descriptiv atunci cand raspundeti la intrebari si lasati-ne sa stim parerea dvs. Multumim anticipat!”

Sondajul include o gama larga de intrebari legate de aplicatii, pana la implementarea solutiilor de analiza a site-ului, si multe altele. Unele dintre solutiile prezentate includ Webalizer, Logaholic si AWStats.

Exprimati-va si dvs. opinia legata de produsele cPanel vizitand: http://go.cpanel.net/analyticssurvey