Pe masura ce rata de adoptare a internetului pe mobil creste ametitor (si care conform Gartner, acesta va eclipsa accesul la internet de la puncte fixe pana in anul 2013), din ce in ce mai multe intreprinderi cauta sa-si optimizeze website-urile pentru telefoanele mobile, incercand astfel sa-si creeze o baza de clienti cat mai mare. Daca detineti un business si nu aveti inca un site mobil pentru clientii dvs., inseamna ca nu sunteti intr-o pozitie care sa va permita sa profitati de aceasta oportunitate masiva si va lipseste un factor important ce ar putea face diferenta.
Pentru intreprinderile mici si mijlocii este imperios necesar sa detina o prezenta mobila care sa permita accesul la site-ul companiei de pe orice telefon mobil. Acesta trebuie sa fie usor de navigat si rapid, iar rezultatul final ar trebui sa fie un site mobil complet functional cu caracteristici cum ar fi click-to-call, cartografiere si directii, mcommerce, cupoane si rezervari. Pentru companiile de hosting, problema nu este doar oferirea unui produs de calitate, asa cum isi doresc clientii, dar de asemenea implica si oferirea de servicii suplimentare care cresc venitul mediu pe client si care genereaza venituri pe termen lung pentru afacerea acestuia.
Asta inseamna ca aveti nevoie de o solutie de eficientizare a resurselor. Astfel, orice solutie de “mobilizare” website trebuie sa acopere cel putin urmatoarele pe partea tehnica:
1. Ar trebui sa fie usor de integrat in arhitectura existenta
2. Actualizarea acesteia ar trebui sa fie complet automatizata si gestionata de catre furnizor – goMobi se actualizeaza la intervale regulate fara a avea niciun impact asupra partenerilor si clientilor dvs.
3. Furnizorul trebuie sa ofere suport de marketing complet si instrumente cum ar fi trial-urile gratuite care pot fi convertite automat in abonamente platite – 40% din clientii care au incercat versiunea trial goMobi au optat pentru cumpararea acestui serviciu