24/7 Hosting, un furnizor de hosting si de domenii din Noua Zeelanda, nu a mai putut fi contactat de catre partenerii si clientii sai timp de o luna de zile, ceea ce inseamna ca mii de site-uri ale clientilor sai ar putea disparea de pe Internet.
Conform stirilor locale, clientii au ramas fara posibilitatea de a-si reinnoi domeniile web, serviciile de e-mail si de web hosting, iar compania nu mai raspunde la tichetele de suport. De asemenea, nici firmele partenere nu mai pot contacta 24/7 Hosting, printre care si furnizorul de servicii de telefonie, Internet, hosting si inregistrare domenii, Voyager.
Fara capacitatea de a contacta pe cineva de la 24/7 Hosting, Voyager este fortata sa opreasca furnizarea serviciilor de domenii catre clienti, fapt care ar putea duce la pierderea domeniilor care sunt aproape de data de expirare. Voyager incearca sa vina in ajutorul clientilor 24/7 Hosting care vor sa migreze catre o alta companie de hosting.
Cu toate acestea, Voyager, care se ocupa doar de migrarea domeniilor, nu are nicio putere asupra serviciilor de e-mail si de hosting ale 24/7 Hosting, care ar fi necesare pentru a transfera sau a face backup la datele clientilor.