Serverele din San Diego au ramas online in timpul unei mari pene de curent

Furnizorii de servicii de hosting web si centrele de date au reusit sa ramana online nu un black-out masiv care a lovit California de Sud, pe data de 8 septembrie a acestui an.

Din cauza unei erori umane, pana de curent a afectat parti din California de Sud si Arizona, lasand peste 8 milioane de cetateni fara energie electrica.
Se pare ca aceasta a fost cauzata de un angajat neglijent, un fel de Dorel de-al nostru care lucra la un condensator al unei utilitati APS din substatia Yuma, a companiei San Diego Gas & Electric.

Cloud9 Real Time si American Internet Services sunt doar doua dintre companiile care au reusit sa-si mentina online toate servicile pe durata penei de curent. Furnizorul din San Diego, Cloud9, gazduieste toate serverele dedicate , si centrele de date cat si suportul tehnic din acea regiune.

Generatoarele ultra performante de care dispune centrul de date (SAS70 , tip II), spatiile de depozitare a combustibililor si contractele cu furnizorii de combustibil, au permis centrului de date sa ramana functional, oferind clientilor o sursa de alimentare neintrerupta, in timp ce o mare parte a statului a ramas fara energie electrica.

CEO-ul Cloud9, Robert Chandler a declarat “ca este foarte mandru de echipa sa precum si de punerea in aplicare a planului in caz de dezastru”. Conform acestuia, pe intreaga durata a penei de curent, centrul de date nu a semnalat nici o intrerupe a serviciilor, mai ales ca biroul companiei ramasese fara energie electrica iar liniile telefonice erau indisponibile.

Aceeasi situatie s-a semnalat si pentru compania American Internet Services, care nu a semnalat intreruperi la nici unul dintre cele 3 centre de date pe care aceasta le are in San Diego.