Cum sa cresti rata de conversie pentru website?

In cazul in care sunteti proprietarul unei afaceri online, pentru a avea succes, este esential sa transformati cat mai multi dintre vizitatorii site-ului dvs. in clienti reali. Pentru a spori rata de conversie (vizitatori / clienti reali) trebuie sa tineti cont de urmatoarele 5 elemente de baza: hosting profesional, hyperlink-uri, continut, informatii de contact, proiectarea generala a site-ului.

Hosting profesional
Este recomandat sa alegeti un furnizor de servicii de hosting web cu o reputatie buna, care sa va ofere un pachet de hosting conform cerintelor dvs. si un suport tehnic prompt si de calitate. De asemenea, este esential ca furnizorul dvs. sa va garanteze un uptime de retea cat mai mare posibil.

Hyperlink-uri
Pentru a transforma vizitatorii in potentiali clienti este bine ca acestia sa fie directionati catre anumite servicii sau produse in momentul in care au facut click pe reclama site-ului dvs. Multe dintre reclame, de obicei, directioneaza vizitatorii catre pagina principala a site-ului si nu catre produsul sau serviciul din reclama. Acest lucru creste riscul de-a pierde un potential client, pentru ca acesta, aflat pe pagina principala a site-ului, pierde timp pretios pentru a cauta produsul dorit. Daca link-ul din reclama duce catre pagina unui produs, sansele ca un vizitator sa devina un potential client se maresc.

Continut
Este foarte important ca fiecare pagina a site-ului sa ofere un continut relevant care sa descrie produsele sau serviciile de pe acea pagina. Vizitatorii devin frustrati atunci cand detalii ca pret, transport, descriere produs nu sunt listate pe pagina. Pentru a creste rata de conversie este ideal sa sa optimizati paginile site-ului pentru motoarele de cautare (SEO) prin folosirea de cuvinte cheie, adaugand descrieri ample si continut unic si relevant.

Informatii de contact
Este evident necesar sa includeti informatii de contact pe site-ul dvs. In plus, acestea trebuiesc plasate intr-o locatie usor vizibila. In general se recomanda ca informatiile de contact sa fie plasate in partea dreapta sus a paginii. Specificati un numar de telefon, o adresa de email, precum si o locatie fizica unde puteti fi gasiti. Toate acestea sporesc increderea vizitatorilor si ii asigura ca afacerea dvs. este una legitima.

Proiectarea generala a site-ului
Pastrati site-ul curat si ordonat si evitati aglomerarea acestuia cu prea multa grafica sau reclame. Site-ul trebuie sa fie usor de utilizat si accesibil oricarui vizitator. Rata de conversie este conditionata si de proiectarea generala a site-ului. Daca vizitatorii nu pot gasii usor informatiile pe care le cauta, sansele ca o vizita sa se transforme intr-o tranzactie sunt destul de mici.