Viteza de incarcare a unui magazin online are impact direct asupra vanzarilor

Cumparatorii online nu sunt prea indulgenti atunci cand vine vorba de viteza lenta de incarcare a unui magazin online, intreruperi sau timeout-uri ale acestuia. Conform unui nou studiu facut de Peer 1 Hosting, 65% din cumparatorii online au abandonat cosul de cumparaturi virtual dupa ce s-au confruntat cu aceste probleme.

Sondajul a fost facut pe 1377 de cumparatori online din SUA si mai arata ca 52% din cumparatorii care se lovesc de probleme de performanta ale unui magazin online isi pot schimba radical parerea despre magazinul respectiv.

Usurinta in utilizare, securitatea și imaginile clare sunt prioritatile de top pentru cumparatorii online, 88% dintre acestia spunand ca pentru ei usurinta de utilizare este cel mai important factor.

Cumparatorii au ajuns sa se astepte la performante slabe ale site-urilor in perioade de trafic intens, cum ar fi Black Friday, iar o treime dintre acestia evita sa faca cumparaturi online in aceste perioade. Aici intervine bineinteles si calitatea serviciilor oferite de furnizorul de hosting.

“Acest studiu arata clar ca retailerii online trebuie sa-si optimizeze site-urile in mod corespunzator, pentru a-si putea maximiza vanzarile online in timpul sezonului de cumparaturi. Un site optimizat si testarea performantelor acestuia sunt esentiale pentru ca retailerii online sa-si poata valorifica ofertele online, chiar si la un nivel ridicat de trafic. In cele din urma, un magazin online bine optimizat si stabil va oferi on experienta placuta utilizatorilor, iar retailerii online isi vor pastra intacta reputatia, vor ramane competitivi si isi vor spori vanzarile” scrie in studiul Peer 1 Hosting.

Sursa