9 factori cheie in evaluarea corecta a unui furnizor de hosting

Pentru o companie de hosting este foarte important sa transmita potentialilor clienti ca serviciile sale sunt de incredere si ca profesionalismul angajatilor sai le va satisface nevoile si le va depasi asteptarile.

In prezent, cu ajutorul social media si a site-urilor de specialitate, nu este foarte greu pentru potentialii clienti sa se documenteze inainte de a lua o decizie. Asadar, haideti sa vedem care sunt cei noua factori cheie pe care trebuie sa-i avem in vedere pentru a evalua corect un furnizor de hosting:

1) Daca sunteti interesat de o anumita companie de hosting, mai intai vizitati site-ul acesteia. Parcurgeti toate planurile de hosting ca sa vedeti ce servicii ofera si la ce preturi.

2) Serviciul tehnic este un alt factor important. Daca site-ul dvs. nu mai poate fi accesat, trebuie sa aveti posibilitatea de a lua legatura imediat cu departamentul tehnic, iar acesta trebuie sa va ofere un raspuns prompt si la obiect. Un departament tehnic calificat trebuie sa fie in masura sa va raspunda la orice intrebare legata de serviciile companiei si sa va asiste atunci cand aveti nevoie.

3) Verificati daca beneficiati de garantia returnarii banilor, in cazul in care nu sunteti multumit de serviciul de hosting comandat. In mod normal, ar trebui sa vi se ofere o perioada de 30 de zile in care sa puteti solicita returnarea integrala a sumei platite pentru hosting, indiferent de motiv. Cititi cu atentie conditiile acestei garantii, deoarece este posibil sa nu se aplice la toate serviciile oferite.

4) Fiabilitatea este un alt factor cheie atunci cand evaluam un furnizor de hosting. Cautati pe site-ul acestuia referinte legate de fiabilitatea serviciilor, uptime-ul garantat si suportul tehnic.

5) Daca doriti sa deveniti reseller, atunci va trebui sa cautati un furnizor de hosting care ofera pachete de reseller si care beneficiaza de un feedback pozitiv din partea clientilor care folosesc acest serviciu.

6) Interesati-va daca se poate face upgrade “din mers”, in cazul in care veti avea nevoie de mai mult spatiu pe disc sau de mai multe resurse (RAM, CPU, etc.). Upgrade-ul la un pachet superior ar trebui sa se faca fara downtime, astfel incat site-ul dvs. sa poata fi accesat fara probleme. De asemenea, ar trebui sa puteti opta si pentru solutii dedicate de gazduire, cum ar fi un VPS sau un server dedicat.

7) Dupa ce ati conturat o lista cu companiile de hosting care va intereseaza, vedeti daca exista oferte speciale pe care acestea le ofera. Pot fi reduceri sezoniere, inregistrari gratuite de domenii la achizionarea unui pachet de gazduire pe o anumita perioada de timp, website builders, autoinstallere (Softaculous), etc.

8) Cititi review-urile clientilor. Daca este o companie ce activeaza de cativa ani, atunci ar trebui sa gasiti pareri ale clientilor pe diferite site-uri, forumuri, bloguri, s.a.m.d. De asemenea, vizitati si profilele companiei de pe retelele sociale, cum ar fi Facebook, Twitter, Linkedin, etc. Si acestea pot fi o sursa de informare.

9) Inainte de a lua o decizie finala, apelati la LiveChat sau la departamentul de vanzari pentru a obtine informatii referitoare la Termenii si Conditiile de Gazduire, Politica de Confidentialitate, discount-uri, etc.